Výběr zboží a objednávka

Technická podpora

Kontaktujte nás, poradíme!

V sortimentu našeho e-shopu najdete přes 10.000 produktů. Chápeme, že vzhledem k technické povaze zboží nemusí být výběr pro všechny jednoduchý. Proto jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme najít produkt, který potřebujete.

Napište nám na eshop@hbgroup.cz nebo volejte 377 225 903. Rádi Vám pomůžeme.

Před dokončením objednávky si prosím zkontrolujte, že jste do košíku vložili správné varianty zboží a uvedli jste správně požadované množství. Než objednávku odešlete, také si prosím nezapomeňte zkontrolovat své kontaktní údaje a zda jste zvolili správný způsob dopravy a platby.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru. Nezaručujeme okamžitou dostupnost všech položek zboží. To platí zvláště pro zboží ve výprodeji.

K uzavření kupní smlouvy dochází v okamžiku potvrzení objednávky ze strany e-shopu.

Doprava

Doprava

Využijte možnost doručení zdarma!

Nechte si zboží pohodlně doručit službou DPD až k Vám domů. Poštovné je 100 Kč.

Při objednávkách nad 2000 Kč včetně DPH máte od nás poštovné zdarma, a to i u nadrozměrných zásilek (jako jsou např. trezory). 

Uvedená cena dopravy se vztahuje pouze na dopravu na území České republiky. V případě zájmu o dopravu do jiného státu bude možnost a cena dopravy řešena individuálně.

A nebo si zboží přijďte vyzvednout na jednu z našich prodejen. Vyzvednutí na prodejně je zdarma pro všechny objednávky, bez ohledu na jejich výši.

Při doručení přepravní službou DPD:

Zboží skladem v centrálním skladu standardně expedujeme do druhého pracovního dne od odeslání objednávky, resp. od zaplacení objednávky v případě platby předem.

V případě, že je zboží v jiném našem skladu nebo momentálně není skladem, je nutné počítat s delšími dodacími termíny.

Při osobním odběru na provozovně:

Pokud jste zvolili osobní odběr na provozovně, vyčkejte prosím na vyzvání z příslušné provozovny, že je zboží připraveno k odběru. V případě platby předem je nutné nejdříve uhradit platbu za objednávku.

Důležité upozornění: Uhrazené i neuhrazené objednávky je na Vámi zvolené pobočce nutné vyzvednout nejpozději do 14 dní od vyzvání k vyzvednutí. Pokud tak v tomto termínu neučiníte, vyhrazujeme si právo Vaši objednávku stornovat. V případě již uhrazených objednávek budete požádáni o zaslání čísla bankovního účtu, na který Vám zaplacenou částku vrátíme.

Platba

Platba

Plaťte bezpečně předem, nebo až při převzetí zboží

Platit můžete předem platební bránou v e-shopu a nebo zaplaťte, až budete zboží přebírat.
Vyberte si, co Vám vyhovuje: všechny možnosti plateb jsou zdarma, bez poplatku.

Platba předem:

  • On-line platba kartou prostřednictvím Platební brány ČSOB v našem e-shopu - v košíku zvolte možnost "Kartou v e-shopu - platební brána"

Platba při převzetí zboží:

  • Platba na dobírku u kurýra DPD při převzetí zboží – hotově nebo platební kartou - v košíku zvolte možnost "Hotově/kartou při převzetí zboží"
  • Platba při převzetí zboží na prodejně – hotově nebo platební kartou - v košíku zvolte možnost "Hotově/kartou při převzetí zboží"

Přijímáme platební karty MasterCard a Visa.

Převzetí zboží

Převzetí

Zboží si prosím prohlédněte ihned po jeho převzetí

Pokud při doručení přepravní společností zjistíte poškození obalu, zkontrolujte stav zboží a v případě jeho poškození sepište záznam o poškození zásilky a nechte si jej potvrdit přepravcem. Na základě záznamu Vám bude poskytnuta sleva nebo dodán nový výrobek. Bez tohoto dokladu nebude na pozdější reklamace z důvodu poškození při přepravě brán zřetel.

Zásilka se zbožím vždy obsahuje doklad o koupi.

Přečtěte si: Všeobecné obchodní podmínky společnosti H&B Group | VOP ke stažení ve formátu .pdf

Jak postupovat při vracení nebo reklamaci zboží?

Pokračovat do e-shopu