Kategorie

Jak nakupovat?

Vážení zákazníci, děkujeme Vám za návštěvu našeho e-shopu Klíčové centrum provozovaného společností H&B Group s. r. o.
Před nákupem doporučujeme seznámit se s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti H&B Group a se Souhlasem se zpracováním osobních údajů.

Objednávka

Před dokončením objednávky si prosím zkontrolujte, že jste do košíku vložili správné varianty zboží a uvedli jste správně požadované množství. V případě, že si nebudete jisti, rádi Vám s výběrem produktů poradíme na e-mailu eshop@hbgroup.cz nebo na telefonu +420 377 225 903.

Výše uvedený e-mail můžete také použít pro nahlášení technických problémů či pokud nám budete chtít sdělit jakékoliv návrhy či připomínky k našim webovým stránkám a e-shopu. Váš názor je pro nás důležitý!

Před odesláním objednávky si také prosím nezapomeňte zkontrolovat své kontaktní údaje.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru. Nezaručujeme okamžitou dostupnost všech položek zboží.

K uzavření kupní smlouvy dochází v okamžiku potvrzení objednávky ze strany e-shopu.

Doprava

Nabízíme dvě možnosti doručení objednaného zboží:

  • Doručení prostřednictvím přepravní služby PPL na dodací adresu uvedenou v objednávce. Cena této služby je na území celé České republiky 100 Kč. Při objednávce v hodnotě 2000 Kč včetně DPH a vyšší je doprava zdarma.
  • Osobní odběr na jedné z našich provozoven, kterou si zvolíte v objednávce. Osobní vyzvednutí zboží je na všech pobočkách zdarma.

Zboží standardně doručujeme do 1 - 14 pracovních dní od potvrzení objednávky.

Platba

Pro úhradu objednávky využijte prosím jednu z následujících možností:

  • On-line platba kartou prostřednictvím Platební brány ČSOB v našem e-shopu (POZOR! platí pouze pro e-shop www.klicovecentrum.cz). Platba kartou on-line je zdarma. Zboží, které je skladem, expedujeme nejpozději následující pracovní den po úspěšném provedení platby.
  • Platba převodem na bankovní účet (ČSOB). Platba převodem je zdarma.
    Pro platbu použijte prosím tyto údaje:
    Číslo účtu: 281927979     Kód banky: 0300     Variabilní symbol: číslo Vaší objednávky
    Zboží, které je skladem, expedujeme nejpozději následující pracovní den po připsání platby na náš účet.
  • Platba na dobírku u kurýra PPL při převzetí zboží – hotově nebo platební kartou. Cena služby platba na dobírku je 150 Kč.
  • Platba při převzetí zboží na prodejně – hotově nebo platební kartou. Cena služby platba při převzetí na prodejně je 150 Kč.

Přijímáme platební karty MasterCard a Visa.

Převzetí zboží

Zboží si prosím prohlédněte ihned po jeho převzetí. Pokud při doručení přepravní společností zjistíte poškození obalu, zkontrolujte stav zboží a v případě jeho poškození sepište záznam o poškození zásilky a nechte si jej potvrdit přepravcem. Na základě záznamu Vám bude poskytnuta sleva nebo dodán nový výrobek. Bez tohoto dokladu nebude na pozdější reklamace z důvodu poškození při přepravě brán zřetel.

Zásilka se zboží vždy obsahuje doklad o koupi.

Odstoupení od smlouvy

Do 14 dnů od převzetí zboží můžete od kupní smlouvy bez udání důvodu odstoupit.* Jednoduše nám zboží vrátíte a my Vám zašleme peníze zpět.

Přečtěte si prosím Poučení o právu na odstoupení od smlouvy. Pro odstoupení od smlouvy můžete využít přiložený formulář Oznámení o odstoupení od smlouvy.

Reklamace

Pokud není uvedeno jinak, na zboží se vztahuje standardní záruční doba dva roky.* Jako záruční list slouží doklad o koupi zboží. V případě, že k výrobku existuje záruční list, je vystaven v den prodeje zboží. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží jeho používáním nebo na poškození způsobené nevhodným používáním.

Pokud na zakoupeném zboží objevíte vadu, máte v záruční době právo na reklamaci zboží. Kontaktujte nás prosím písemně nebo elektronicky a nezapomeňte uvést především typ výrobku, číslo prodejního dokladu a popis závady. Pro tyto účely můžete využít Formulář pro uplatnění reklamace. Do dvou pracovních dnů Vám zašleme informace o dalším postupu. Pokud budete zboží zasílat prostřednictvím přepravní společnosti, zabalte prosím zboží do původního obalu nebo jiného vyhovujícího přepravního obalu. Za případné poškození zboží během přepravy neneseme odpovědnost.

Posoudíme oprávněnost reklamace a telefonicky nebo elektronicky Vás budeme informovat o způsobu vyřízení reklamace. Vaše reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

*Uvedené informace se vztahují na všechny spotřebitele (koncové zákazníky). Velkoobchodní/firemní zákazníci mohou mít domluveny individuální obchodní podmínky - v případě dotazů kontaktujte prosím svého obchodního zástupce.

Důležité dokumenty